LaylaWoobie's dog treats

Have a Bully related CafePress store? Do you make or sell dog products? Let us know so we can shop there! Posting animals for sale is against board policy

Postby LaylaWoobie » April 3rd, 2008, 7:27 pm

oh I sooooo LOVE them! They are the cutest pictures! Daisy looks so guilty in the last one...and Mick looks like he's about to rip her a new one... LMAO

Mind if I snag a few for the site?

btw Mick is quite a gentleman for sitting with a cookie on his nose like that!
User avatar
LaylaWoobie
Full of Bully
 
Posts: 1834
Location: Rochester, NY

Postby amazincc » April 3rd, 2008, 7:31 pm

7 and 8 are my favorites... he went from "YUMMYYYYY!" to "WTF???"... LMAO

Oh, snag away... I'm sorry they are so small, but it won't let us post anything bigger than 300 pixels. :rolleyes2:
User avatar
amazincc
Jessica & Mick
 
Posts: 9814
Location: Holding them both in my heart.

Postby pitbullmamaliz » April 3rd, 2008, 7:40 pm

That last picture is hysterical!!!
"Remember - every time your dog gets somewhere on a tight leash *a fairy dies and it's all your fault.* Think of the fairies." http://www.positivepetzine.com"

http://www.pitbullzen.com
http://inaradog.wordpress.com
User avatar
pitbullmamaliz
Working out in the buff causes chafing
 
Posts: 15437
Location: Cleveland, OH

Postby airwalk » April 3rd, 2008, 8:44 pm

That last pic is absolutely great. Daisy looks soooo guilty
User avatar
airwalk
I live here
 
Posts: 3791
Location: Oregon

Postby CinderDee » April 3rd, 2008, 9:54 pm

This pic just cracks me up. lol

Image
Dee
User avatar
CinderDee
I'm The Bug Whisperer
 
Posts: 3414
Location: Forever in my heart...

Postby LaylaWoobie » April 4th, 2008, 12:11 am

CinderDee wrote:This pic just cracks me up. lol

Image


me too! he looks like he's about to start sobbing...or plotting a way to kill daisy in her sleep.
User avatar
LaylaWoobie
Full of Bully
 
Posts: 1834
Location: Rochester, NY

Postby amazincc » April 4th, 2008, 12:16 am

LaylaWoobie wrote:
CinderDee wrote:This pic just cracks me up. lol

Image


me too! he looks like he's about to start sobbing...or plotting a way to kill daisy in her sleep.


A kleenex was involved... but you didn't hear it from me... :wink:

He looked SO incredulous... and appalled... and stricken... lol
User avatar
amazincc
Jessica & Mick
 
Posts: 9814
Location: Holding them both in my heart.

Postby LaylaWoobie » April 4th, 2008, 12:17 am

how dare you make that boy cry! you are a mean, mean mommy! :shock:
User avatar
LaylaWoobie
Full of Bully
 
Posts: 1834
Location: Rochester, NY

Postby LaylaWoobie » April 5th, 2008, 10:48 am

OK guestbook comments for Christine & Liz are up.

Diana & Lisa, your cookies will be made this weekend (sorry, I've been SO swamped this week) and send out first thing Monday...they should be there Tues or Wed.
User avatar
LaylaWoobie
Full of Bully
 
Posts: 1834
Location: Rochester, NY

Postby gayrghts » April 5th, 2008, 2:38 pm

Hey Kendell, put your web site in your sig line please....

it will make it a lot easier for us to keep you so busy baking that you'll never be able to train layla and or post..... :)
Heather

A dog teaches a (kid) boy fidelity, perseverance, and to turn around three times before lying down.
- Robert Benchley
User avatar
gayrghts
I live here
 
Posts: 2346
Location: upstate ny

Postby LaylaWoobie » April 5th, 2008, 2:40 pm

gayrghts wrote:Hey Kendell, put your web site in your sig line please....

it will make it a lot easier for us to keep you so busy baking that you'll never be able to train layla and or post..... :)



so demanding :wink:
User avatar
LaylaWoobie
Full of Bully
 
Posts: 1834
Location: Rochester, NY

Postby LaylaWoobie » April 9th, 2008, 4:54 pm

Lisa & Diana -

Didja get your cookies yet? Didja didja didja?!?! :bounce: :bounce:
User avatar
LaylaWoobie
Full of Bully
 
Posts: 1834
Location: Rochester, NY

Postby airwalk » April 9th, 2008, 10:12 pm

Well yeah finally...I mean geez I ordered them like on Friday, you made them on Sunday, mailed them on Monday and it took to today to get them here...boy someone is very slow.

for us...

Image

.are you sure???


What do we think of Kendall's cookies....all I have to do is mention your name and this is what Scooter does.


Image
User avatar
airwalk
I live here
 
Posts: 3791
Location: Oregon

Postby amazincc » April 9th, 2008, 10:53 pm

Scooters face is priceless... LMAO
User avatar
amazincc
Jessica & Mick
 
Posts: 9814
Location: Holding them both in my heart.

Postby LaylaWoobie » April 10th, 2008, 12:06 am

my god I love him. :loveU:

I had such a poopy day, but his face just makes me giggle.

Glad your bunch likes 'em!
User avatar
LaylaWoobie
Full of Bully
 
Posts: 1834
Location: Rochester, NY

Previous

Return to Marketplace

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot]